Dostupnosť tovaru

Tiež ste sa už stretli s chybne uvedenou dostupnosťou? Objednali ste si tovar, ktorý bol uvedený "SKLADOM", a potom Vám prišla správa, že to tak nie je?

Áno, je to veľký problém mnohých internetových obchodov, ktoré mnohokrát aj zámerne uvádzajú mylnú skladovú dostupnosť, aby nalákali zákazníka. Nie vždy je to zámer. Môže sa jednať o problém na strane dodávateľa / dovozca, ktorý z rôznych dôvodov nemôže včas vybaviť objednávky obchodov. Sami o tom vieme svoje - len máloktorá objednávka je vybavená na 100% (!). Nedodaný tovar musíme stále evidovať a opakovane objednávať. Pri veľkom množstve položiek je skutočne ťažké všetko ustrážiť. Navyše ponúkame veľa zákazkových výrobkov, ktoré sa na sklade nevyrábajú.

Snažíme sa všetko zjednodušiť tak, aby bolo nakupovanie jednoduchšie a prehľadnejšie. Preto tu uvádzame vysvetlenie k jednotlivým statusom, ktoré sa zobrazujú pri položkách na našom e-shope.

Zobrazené statusy:

  1. Skladom X ks: " Ihneď k odberu / Expedujeme do 24 hodín* ". Jedná sa o tovar (skladové položky), ktorý je ihneď k dispozícii: SKLADOM = v našom vlastnom sklade.
  2. Do týždňa v e-shope: "Na sklade u dodávateľa". Jedná sa o tovar, ktorý nebol dodaný, je na ceste k nám (už objednaný - čakáme - čoskoro naskladníme) alebo je kvôli svojej nízkej predajnosti k dispozícii na objednávku. Dodanie je možné v krátkej dobe, zvyčajne do týždňa od objednania (podľa závozu a skladových zásob dodávateľa).
  3. Na objednávku: "1-4 týždne". Jedná sa o zákazkovo vyrábaný tovar prípadne málo predajný napr. špecifický tovar, ktorý je nutné objednať u dodávateľa / výrobcu. Obvykle nie je ihneď skladom u dodávateľa.
  4. Na otázku: "Neznáma dostupnosť - zistíme u dodávateľa". Jedná sa o tovar, ktorý opakovane objednávame, ale stále nie je dodaný. Prípadne môže ísť o tovar, ktorý je zložité v dohľadnej dobe dodať alebo má neznámu dostupnosť. Obvykle sa jedná o aktívne položky, ak nedostaneme iné informácie od dodávateľa / dovozcu. Neaktívny tovar (potvrdený dodávateľom) sa na e-shope nezobrazuje.
  5. Na zákazku: Zákazkové výrobky s dodacou lehotou 2-8 týždňov (od zaplatenia zálohy vo výške 50% z ceny). Termín sa líši podľa aktuálnej vyťaženosti výroby, závozu dodávateľa aj podľa charakteru (výrobné náročnosti) zákazky.

*Pri výbere prepravnej spoločnosti GLS a Toptrans. Cez spoločnosť Slovenská pošta odosielame 1x týždenne - v STREDU.


Najčastejšie otázky:

  • Chcem si kúpiť tovar, ktorý máte na sklade. Môžem sa zastaviť pre osobné vyzdvihnutie bez predchádzajúceho objednania? 

Bohužiaľ, priamy predaj nevykonávame. Objednávky obsahujúce tovar so statusom "skladom" však vybavujeme v čo najkratšej možnej dobe - zvyčajne je tovar nachystaný k odberu v ten istý deň (dostanete informačný e-mail aj sms), podľa času objednania.

  • Na shope uvádzate len 1ks skladom, potrebujem však viac kusov. Kedy bude dodaný? 

Jedná sa pravdepodobne o štandardnú skladovú položku, kedy bude zostávajúci počet kusov naskladnený do týždňa (ak bude skladom u dodávateľa / dovozcu). Dostupnosť sa však dozviete po vložení položky v zodpovedajúcom množstve do košíka.

  • Na shope uvádzate posledný 1ks skladom. Môžem sa spoľahnúť, že ho máte skutočne sklade? 

Náš e-shop zobrazuje aktuálny stav nášho skladu, ktorý sa neustále mení na základe objednávok / rezervácií našich zákazníkov v ČR i SR. Odporúčame teda zakúpiť čo najskôr. Objednanie tovaru (kúpa) znamená rezerváciu, aj keď sa jedná o posledný skladový kus. Overiť si to môžete aj po objednaní, kde bude ďalšiemu potencionálnemu zákazníkovi uvedený status "Do týždňa v e-shope".

  • Chcem si objednať tovar, ktorý je "Na objednávku", kde je uvedené, že bude dodaný za 1-4 týždne. Je možné zistiť termín naskladnenia príp. dátum odoslania? 

Bohužiaľ, tento údaj zvyčajne nepoznáme. Termín výroby sa líši podľa výrobcu, ale aj na základe množstva objednávok v danom ročnom období. Akonáhle tovar naskladníme, obdržíte ihneď informačný e-mail + sms. Nemáme najmenší dôvod akokoľvek naťahovať vybavenie objednávky.

  • Potrebujem kúpiť náhradný diel, u ktorého je uvedený štatút "Na otázku". Kedy mi bude tovar dodaný? 

Máte možnosť sa na tento produkt opýtať a to buď formou "otázka k položke" alebo jednoducho napísať na e-mail. Pokúsime sa zistiť u dodávateľa / dovozcu aktuálne info, ak bude k dispozícii. Ďalšou možnosťou je nastavenie "strážneho psa" (registrovaný zákazník) a akonáhle položku naskladníme, tak Vám dorazí správa.