Preprava SKLA

 
  

Prepravu všetkých zásielok vrátane krehkých a objemných zásielok (akvária, terária, skrinky, a iné) pre našu firmu zabezpečuje v rámci Slovenska iba Slovenská pošta (cca 100 cm) a TOPTRANS. Ďalej poskytujeme našu vlastnú dopravu alebo dopravu podľa rozvozovej trasy dovozcu - nutné dopytovať podľa psč a druhu tovaru.

Vzhľadom k povahe materiálu (sklo) je tu zvýšené riziko pri transporte a manipulácii. Z tohto dôvodu sa NEDÁ posielať prepravnou službou následujúce:

  • Tvarovo atypické a dlhé AKVÁRIA (cez 200 cm)
  • TERÁRIA okrem vybraných typov menších rozmerov. Jedná sa o veľmi krehký tovar!

Možný je samozrejme najlepšie osobný odber alebo náš dovoz. Dovoz však nemusí byť ekonomický kvôli prepravným nákladom - nevykonávame pravidelný rozvoz po SR. U väčších akvárií môže byť účtovaná prípadná manipulácia - pozri konkrétne cenovú ponuku, podľa miestnych podmienok.

POZOR! Pri prevzatí sklenených výrobkov (akvária, terária..) je nutné preveriť ihneď pred vodičom stav zásielky! Podrobné informácie dostanete automaticky e-mailom po vybavení Vašej objednávky. Skontrolujte, či je akvárium / terárium v poriadku (bez poškodenia) za prítomnosti vodiča alebo pracovníka pošty! Ak zistíte, že je poškodené, zásielku prosím odmietnite prevziať a vodičovi to potvrďte na prepravný list. Neskoršie reklamácie na rozbité sklo už nemusia byť akceptované. Celú reklamáciu tiež samozrejme urýchli zaobstaranie fotodokumentácie a jej včasné oznámenie na náš helpdesk.

 
Ako balíme?  Máme už roky skúseností s balením krehkého tovaru a vyskúšali sme aj mnoho prepravných spoločností. Aj napriek všetkej snahe o kvalitné zabalenie aj starostlivé značenie zásielok, sa bohužiaľ nedá vyhnúť reklamáciám. Ďakujeme našim zákazníkom za spoluprácu pri preberaní zásielok.